duminică, 2 iunie 2013

Pe carare impreuna pentru o vreme...retrospectiva de atelier

Oamenii se intalnesc , viata ii aduce impreuna prin si pentru felurite treburi si o vreme calatoresc impreuna, merg poate pe aceeasi carare mai mult timp, poate doar de la un hop la altul...ceea ce insa ei au cu totii in comun e omenescul lor si faptul ca se afla pe drum...pe drum spre ei insisi.

S-au scurs 4 Sambete, pline patru sambete, in care ne-am cunoscut si ne-am descusut unii pe altii astfel incat sa putem sa tesem din fiintele noastre adunate la un loc ceva nou ....lucruri care n-au cuvinte si care nu se vad desi le traim cu totii din plin...
Am patruns in bucatarie si spre bucatarie astfel incat sa reusim sa intelegem hrana intr-un mod diferit si sa putem impreuna sa facem pasi de la obisnuinta la constienta...

Ceea ce am realizat, eu nu pot sa cantaresc, pentru ca nu este ceva de cantarit...pot insa sa spun ca ceea ce voi ati nascut in mine prin faptul ca ati decis sa fim alaturi in aceasta serie de ateliere a fost cu totul unic si ca inainte de a va darui  ceva din ceea ce am reusit sa dobandesc ca experienta, voi sunteti cei responsabili ca am putut sa fac asta si cand spun voi imi permit sa va numesc :

Larisa Dumitrache
Ioana Mihai
Brenda si Bogdan Calin
Tania Bordeianu
Mihaela Calin
Vlad Ceplinski
Sylvia Petre
Teodora Delcea
Gagiu Ana Maria
Georgeta Varzariu
Ionela Bunea
Andrada Simedru
Viorela Popa (Yoo Yoo)
Iuliana Pufan
Madalina Constantin
Elena Bancila
Andrea Piperea

Voua eu va multumesc pentru toate cele pe care le-am petrecut impreuna si va reamintesc acel exercitiu de observare pe care l-am povestit ieri legat de soare sunt chiar nerabdator sa impart pe 12 iulie 2014 acel tort cu voi la o poveste si la depanat de amintiri bucataresti si nu doar.

Inainte de a adauga si aici cateva imagini este nevoie sa va spun ca aceste ateliere n-ar fi fost posibile fara colaborarea cu cei de la Casa Rudolf Steiner Bucuresti si in special Alexandru Ceplinski, caruia tin sa-i multumesc pe aceasta cale si cu intentie am lasat la urma fotograful Silviu Alex al carui ochi viu si atent a avut grija sa va surprinda in toate ipostazele. 

A mai ramas un singur om caruia eu ii sunt foarte recunoscator caci, acest om este metamorfoza vointei mele atunci cand timpul si ceea ce am de facut ma constrange sa nu pot sa ma ocup de toate aspectele organizatorice, omul care la propriu si la figurat a rasturnat intreg Bucurestiul astfel incat toate ingredientele sa fie la dispozitie, toata aparatura sa fie in ordine toate cerintele voastre sa poata fi realizate. Efortul si dedicatia ta TATIANA sunt baza pe care celelalte lucruri s-au putut aseza astfel incat astazi sa privim in spate si sa vedem ceea ce am reusit impreuna sa cladim.MULTUMESC!



Am inceput cu ritmuri....



...am facut sucuri , smoothie-uri si ape limepzi...




painici si crackersi...


...am socializat cu ingrediente condimente si am descoperit impreuna lumi noi...


am pregatit ceva de pranz...cu gongul care ne cheama la masa...









am degustat...



si ...la final ne-am apropiat de dulciuri....






Pentru cei care doresc si mai multe imagini le puteti gasi aici.

3 comentarii:

  1. Tatiana Suliman3 iunie 2013 la 11:09

    Frantura din filonul sufletului meu

    Mangaiata de razele binefacatoare ale soarelui matinal
    inconjurata de pacea ravnita de firea omeneasca
    si de miresmele florilor multicolore din jurul meu
    care infloresc mai frumos atunci cand sunt fericita
    deranjata placut de gunguritul agitat al randunicilor
    care dau lectii intensive puisorilor
    pregatindu-i pentru prima lor calatorie inspre tarile calde.
    Privesc cerul invocand Divinitatea
    in primul rand pentru ocrotirea celor napastuiti de soarta
    apoi pentru a-i multumi si a-i spune ca te-am intalnit pe tine.
    Ca binecuvantez din toata fiinta mea viata
    cu toate miracolele ei enigmatice
    a caror stopuri nu cred ca sunt intamplatoare.

    Sorb linistita din ceaiul fierbinte
    cu acea aroma dulce amaruie
    care imbata primele simturi ale diminetii
    si deschide portile zilelor pe un ton prietenesc.
    Si ma framanta gandul
    cum sa fiu recunoscatoare sortii si tie,
    tuturor cunoscutilor si necunoscutilor
    care participa cu altruismul lor direct
    sau indirect in viata mea.
    Curatandu-mi discret drumul ales spre ascensiune
    stimulandu-mi bunele intentii,
    influentandu-mi pozitiv viata
    acceptandu-mi defectele
    si calitatile caracterului meu capricios
    avand incredere ca nu-i voi dezamagi
    ca prezenta mea fizica sau telepatica
    incerca cu toata energia de care dispune
    sa dea si sa transmita tuturor celor care citesc
    si recunosc rostul acestor randuri
    o frantura de fericire din filonul sufletului meu.
    Ca sa inteleaga ca o parte din bucuriile lor zilnice
    a fost transmisa si de binecuvantarea mea.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna tuturor,

    Cateva impresii de la atelier:

    1. De ce am participat: din foarte multa curiozitate si din dorinta de a stii mai mult pe aceasta tema.

    2. Ce am invatat: lucrul la care m-am asteptat si anume prepararea de noi retete pentru mine si apoi degustarea lor, timp in care am experimentat gusturi noi, senzatii noi si mai ales idei noi de a pune in pactica ceea ce am observat, a mai fost si acel ceva la care nu m-am asteptat acel ceva la care inca mai cuget, pe care nu prea stiu cum sa-l descriu in urma caruia am am simtit mai multa liniste de fiecare data.

    3. Cocluzie: ma bucur ca am intalnit asa oameni frumosi, si prin care sint ca si eu am mai facut un pas.

    Cele bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena iti multumim inca odata si ne bucuram ca esti un Om extraordinar.

      Ștergere