luni, 13 mai 2013

Tu...Isis..mareata Isis...

Am uitat vechii zei, am uitat vechile rituri...s-a pierdut vapaia spiritului tot mai adanc in carne si tot mai neagra si mai opaca a devenit vederea pentru flacarile vietii si pentru ceea ce, de dincolo de lut, insusi lutul il plasmuieste.

Sta in fata noastra acum pe dea-ntregul dumnezeirea si orbi umblam cautand  cu toate mainile zavoarele intunecimii noastre....cu ochii inchisi doar, poti sa redeschizi vederea si 12 cai salbatici sa cauti sa-i cunosti sa-ti poarte spre lumina ochii si sa-ti reteasa in tine re-legarea...

Se-nvart inca pe cer titanii si vechile lor canturi inca rasuna-nflacarand intreaga Maya spre noi si noi mistere...

Esti tainica acum, te-ascunzi ascuns si taci acum...tacerea e cea mai strigatoare voce a ta si cel mai aprig cuvant al tau...Zeita...

Tu Mama ....tu Fiica...tu Cupa...primeste aceasta umila ruga si ofranda a mea!


Rugaciunile mele sunt adevarate atunci cand devin fapte!atunci cand spirit prin suflet si prin carne spre lume radiaza.

Mi-am asternut rugaciunea pe un altar de migdale si nuci si l-am legat cu mirodenii si curmale proaspete, am pust sa se sfaraie in focul rece al spiritului caise proaspete si imbracate in vesmant de scortisoara, din branza data spre dichis neobositelor fiinte nevazute ce azi le spurca unii cu nume de enzime si probiotice...am facut crema acrisoara inca si ca sa poata sa atinga trupul tau mareata ISIS, am garnisit aceasta hrana cu un mir dulce de cardamom negru , ghimbir si miere.

In fiecare clipa sta ascunsa o taina, in fiecare gust se ascund milenii.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu