duminică, 19 mai 2013

Pranz de duminica in stil thai...

Daca este ceva ce consider incredibil sunt aceste paste de orez....Ufffffffff! geniale, gaselnita! Nu trebuie fierte sunt extrem de saracacioase in carbohidrati sunt foarte usoare si delicioase mai ales in retetele de natura asiatica.

Azi la pranz am poposit in jurul unei retete thai...simpla fara prea multe pretentii dar hranitoare si proaspata.


pentru a o pregati am luat 3 dovlecei mici de gradina, la fel 3 morcovi o legatura de ceapa verde, o legatura de coriandru proaspat si nitel ulei doar cat sa se incalzeasca cele tocate felii dupa cum vedeti, foc mic si inabusit cu 3 catei de usturoi ras si nitica sare.


...deja erau gata dupa nici 5 minute de stat pe foc....


o salata din castraveti proaspeti , kale , vlastari de floarea soarelui si de ceapa rosie alaturi de ceapa verde si aranjata cu zeama de lime si nitel ulei de masline aromat cu cimbru


....am adaugat pastele peste legume, paste care in prealabil au stat in apa circa 8 minute , apa adusa la fierbere si oprita apoi.


i-am pus pe masa si .....i-am mancat!



Nu va puneti pofta in cui, pune-ti-o in slujba nevoii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu