luni, 29 aprilie 2013

Generatia Cruda


In urma cu ceva ani deja buni in urma , am descoperit o femeie curajoasa am spus eu la acel moment...curajoasa pentru ca promova ceva ce eu abia descoperisem si care era atat de nou si de fascinant incat petreceam ore in sir intre internet si bucatarie descoperind retete peste retete si toate atat de diferite fata de bucataria clasica incat erau o mare provocare chiar si pentru experienta mea in bucatarie.

Procese diferite lucruri noi, modalitati de a privi complet pe dos pentru a realiza una sau alta asta, se involburau in interiorul meu si ma umpleau de entuziasm, intrebari si nemultumiri reusite....uffff.

Toate au facut din ceea ce am fost un cu totul alt om...cu o cu totul alta perspectiva asupra vietii pe de-a intregul. Ligia Pop, a fost si ramane si astazi pentru mine un om plin de curaj, un pionier si unul sarguincios.

Vreau sa iti multumesc draga Ligia si sa va doresc voua trei, caci sunteti trei acum, o gramada de asfel de realizari pentru ca  sunteti neobositele furnicute ale Generatiei Crude si ca impreuna iata suntem o familie din ce in ce mai mare.

Ma bucur nespus de ideea concursului de bucatarit si pentru ca asfel de provocari nu pot sa fie fara raspuns, iata ca ma alatur si subscriu...om vedea in gust cum ;).

Va invit dragi mei la http://www.rawgenerationexpo.com/

Foto: Ligia si Raul Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu