joi, 7 februarie 2013

Dali...arta metamorfozelor suprareale...

De curand am dat intr-o librarie peste un foarte interesant jurnal,...jurnalul unui om pe cat de nonconformist si frapant in pictura in egala masura de viu in viata sa cotidiana...vi-l recomand cu calduuuura!



...un om a carui arta am admirat-o mereu si care mi-a servit ca inspiratie uneori si in lucrarile mele pe panza, dar dincolo de panza si de pictura, Dali dupa lecturarea jurnalului sau m-a indemnat sa caut o modalitate sa dau gust unui astfel de jurnal, sa fac o transpunere in farfurie a unei astfel de personalitati si trebuie sa admit ca nu e neapart simplu sa ridici din orez si legume un monument Dali....


Arta metamorfozelor suprareale  s-a transformat in provocare....
...si provocarea e mare drept pentru care va invit sambata sa gustati acest monument la Omra pentru ca voi gati insufletit de culorile si stilul marelui artist si va voi aduce spre limba paleta de culori a sa transpusa in gusturi de asta data, vom sparge oul panzei si vom deschide poarta spre gust, textura si culoare intr-o arta mai perena decat pictura...Bucataria.


 Orez Dali, garnisit cu legume rumene si aromate si imbracat in spanac cremos cu nuca si ghimbir.



Papusarul Mustatilor cum imi place mie sa-i spun lui Dali este dincolo de culoare o mare provocare, pentru toti cei care se apropie real de arta lui, veti gasi fiecare gest al sau  fiecare pata de culoare ca fiind nimic altceva decat o pensula peste ochii celui care priveste. Papusarul nesimtit al Mustatilor as pute sa-i spun, nesimtit de fin simtitor al finelor nuante sufletesti.

Despre preparat va vorbesc sambata la Omra, astfel incat sa nu fie sec si sa va dau posibilitatea sa ne vedem si sa ne cunoastem ( cei care nu ne-am vazut vrodata) si iata asa sa intram impreuna in lumea lui Dali.

Pofta sa va fie nesimtit de simtita slujbasa a nevoii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu