duminică, 28 octombrie 2012

Alta duminica....plina....

O dimineata putin anapoda azi pentru ca m-am trezit cu mai greu si cumva nedumerit, un ceas spunea una altul alta si nu intelegeam care e treaba pana m-am dezmeticit si am realizat ca s-a schimbat ora si am intrat in  ora de iarna....vremea a fost si ea intr-un fel aparte azi luna e in crestere si aproape plina si asta face ca nivelul meu de energie sa atinga un maxim usor usor, ai zice ca e de bine dar nex somn decat foarte greu si altele care vin cu abundenta de energie, norocul meu ca nu duc lipsa de consum.....:P

Una peste alta iata ca am avut un sfarsit de saptamana plin, la Omra am gatit si cunoscut oameni noi pe arome italiene iar azi am cofetarit.....crud....si nu orice ci am facut doua torturi crude....

Rapsodie de toamna


 Chiar daca zmeura e mai varatica, cumva e un omagiu adus trecerii dintre cele doua fiice ale anului si am realizat acest tort cu blat din migdale si curmale crema din zmeura si caju, si o crema de ciocolata deasupra cu unt de cocos, unt de cacao si cacao cruda, pe care l-am garnisit cu zmeuricile proaspete.....si a plecat spre cei care au avut azi de sarbatorit.....

....si pentru a ramane in atmosfera de sarbatorit iata ca a mai fost facuta o strigare pentru un tort ceva mai mare de catre un alt om drag si care si-a dorit multa ciocolata ....drept pentru care am facut un tort exclusiv din ciocolata cruda dar care avea cateva insertii rosii din aceasi gama de fruct pentru a putea aduce suficientul contrast acrisor gustului abundent si bogat de ciocolata....

.....s-au adunat toate intr-un tort cu un nume pe masura a ceea ce starneste......

Pasiuni de Ciocolata 


.....scrisul pe un tort pudrat cu cacao nu este ceva ce va recomand, a fost o provocare!!!....tulai, o provocare caci crema alba este realizata din caju si este in combinatie cu mierea extrem de lipicioasa ....de orice numa de pudra nu :)))))).....

Asa ca dragi mei mi-am petrecut si azi ziua printre iubitele ingrediente , oale, ustensile dar cred cu tot sufletul ca e de prisos sa vorbim despre ele ci trebe sa le gustam....

Aaaa si daca vreti puteti oricand sa ma sunati pentru un astfel de tort, pretul unui tort de circa 1.200 Kg respectiv 12 portii se ridica undeva la 180-200 de lei...si pot fi facute mai mici sau mai mari depinde cat despre variatiile disponibile sunt atat de multe incat efectiv va sugerez sa povestim si sa alegem impreuna.

2 comentarii:

  1. Niciodata nu ti se da o dorinta fara sa ti se dea deasemenea si puterea sa o transformi in realitate. Va trebui totusi sa muncesti ca sa reusesti asta.Foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  2. In om stau ascunse comori si e doar el singurul care poate sa inceapa sa caute sa le scoata la iveala,sa le daruiasca mai apoi lumii, unele dureaza mai mult pana sunt curatate si slefuite sa straluceasca altele mai putin , pentru toate insa este nevoie de dedicatie munca si stradanie...multumesc

    RăspundețiȘtergere